میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
اقتصاد

اولین نمایشگاه NFT در استانبول برگزار می شود

شهر استانبول از ۶ تا ۱۵ ژانویه سال جدید میلادی، میزان اولین نمایشگاه آثار NFT در جهان خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر دیجیتالی NFT به نمایش گذاشته خواهند شد.

تبلیغ در عصر ترکیه

اولین نمایشگاه آثار NFT (‌توکن‌های غیرقابل تعویض) در جهان، به نام NFT biennial از روز جمعه، شانزدهم دی در شهر استانبول آغاز به‌ کار کرده است.

اولین نمایشگاه آثار NFT (‌توکن‌های غیرقابل تعویض) در جهان، به نام NFT biennial از روز جمعه، ششم دی در شهر استانبول آغاز به‌ کار کرده است. این نمایشگاه منحصر به فرد، در ماه‌های ژانویه و فوریه در استانبول برگزار خواهد شد.

آثار دیجیتالی به شکل توکن غیرقابل تعویض

آثار هنری NFT یکی از جلوه‌های دنیای رمزارزها و گسترش دنیای واقعیت مجازی و وب۳ هستند. این آثار دیجیتالی که NFT یا توکن غیرقابل تعویض نامیده می‌شوند، نوعی ارز دیجیتال رمزنگاری شده هستند که سند مالکیت یک اثر دیجیتال را در فضای بلاکچین صادر می‌کنند. این آثار دیجیتال در سال‌های اخیر در بازی‌های متاورسی و میان فعالان بازار، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در سه سال اخیر، هنرمندان متعددی مانند مسی، رونالدو، آنتوتی هاپکینز و دونالد ترامپ نیز کلکسیون‌هایی ان‌اف‌تی خود را منتشر کرده‌اند.

نمایشگاه NFT در شهر استانبول

شهر استانبول از ۶ تا ۱۵ ژانویه سال جدید میلادی، میزان اولین نمایشگاه آثار NFT در جهان خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر دیجیتالی NFT به نمایش گذاشته خواهند شد. این نمایشگاه  اولین توقف خود را در شهر استانبول ترکیه خواهد داشت. بازدید از نمایشگاه خاص و منحصر به فرد biennial که در مرکز زورلو (Zorlu PSM) برگزار خواهد شد، برای تمام افراد رایگان خواهد بود. مرحله بعدی نمایشگاه biennial نیز از تاریخ 3 تا 9 فوریه در موزه هنرهای X Media در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

نمایشگاه NFT در جهان - برگزاری اولین نمایشگاه NFT در استانبول

جزئیات اولین نمایشگاه NFT در جهان

پس از اتمام مدت برگزار نمایشگاه در شهر استانبول، این نمایشگاه در شهر‌های برلین، آمستردان، لندن، بروکسل، بوگوتا، لس‌آنجلس و توکیو نیز برگزار خواهد شد. در تمام طول نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌تواند از نزدیک به آثار ارتباط داشته باشند.

شیوه‌های متفاوتی برای نمایش این آثار مانند تجربه با عینک‌های واقعیت مجازی و توضیحات درباره آثار به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد. این نمایشگاه با همکاری شرکت‌های مطرح دنیای NFT و وب۳ برای اجرا آماده شده است. شبکه تزوس (Tezos)، پلتفرم واقعیت مجازی Sandbox و دائو Unicorn تعدادی از اسپانسر‌های این نمایشگاه هستند.

متصدیان نمایشگاه منحصر به فرد biennial، تیمی ۱۲ نفره هستند که در حوزه هنر‌های دیجیتالی تحبر دارند. هدف اصلی این نمایشگاه، نمایش آثار NFT است که می‌تواند در آینده به عنوان نوعی هنر محبوب و شناخته‌ شده در جهان گسترش پیدا کند. نام اولین سری این برنامه نمایشی «روان‌پالایی یک پیشگویی عجیب» است. در این نمایشگاه طبیعت، انسان و تکنولوژی مورد بررسی قرار می‌گیرند. نمایشگاه The Catharsis Of a Strange Prophecy، در واقع احساس شادی انسان با معیار‌هایی فراتر از معیار‌های عادی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه NFT در جهان1 - برگزاری اولین نمایشگاه NFT در استانبول

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا