میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

اردوغان: با دو مفهوم «ثبات و اعتماد» قرن ترکیه را خواهیم ساخت

رئیس‌جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه در انتخابات اخیر همه ترکیه برنده شده‌ است گفت که مجری دو مفهوم اساسی «ثبات و اعتماد» بوده و قرن ترکیه را با آنها خواهند ساخت.

تبلیغ در عصر ترکیه

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی اولین نشست کابینه دولت جدید در مجتمع ریاست جمهوری بش‌تپه آنکارا اظهار داشت: در این انتخابات همه ترکیه به همراه ائتلاف ما پیروز شده است. صرف نظر از ترجیحات سیاسی افراد، تک تک 85 میلیون شهروند کشورمان برنده شده‌اند.

وی تاکید کرد: ما مجری دو مفهوم اساسی «ثبات و اعتماد» خواهیم بود و قرن ترکیه را با ثبات و اعتماد خواهیم ساخت.

اردوغان با اشاره به انجام اصلاحات جدید گفت: پیشنهاد اصلاح قانون اساسی را که قبل از انتخابات در دستور کار قرار دادیم، مجددا به پارلمان ارائه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مصمم هستند گرانی و مشکل قیمت‌های بالا ناشی از تورم را با همه ابعادش از دغدغه‌های ملت‌ حذف کنند، گفت: همانطور که قبلا نرخ تورم را تک رقمی کردیم، امیدوارم بتوانیم دوباره همین کار را انجام دهیم.

– تداوم حمایت دولت از زلزله‌زدگان

اردوغان در ادامه تصریح کرد: التیام زخم‌های زلزله‌زدگان در دستور کار اصلی ماست. با ساخت 650 هزار خانه که 319 هزار باب آن در سال اول احداث خواهد شد، شهروندانمان را در خانه‌هایشان مستقر خواهیم کرد.

وی همچنین گفت که کمیسیون تعیین حداقل دستمزد، کار خود را آغاز می‌کند. حقوق و عیدی بازنشستگان را تا قبل از عید قربان پرداخت خواهند کرد.

اردوغان با اشاره به فرا رسیدن عید قربان و تعطیلات افزود: در عید قربان روزهای 26-27 ژوئن را در چارچوب مرخصی اداری قرار خواهیم داد. شهروندانمان این فرصت را خواهند داشت که در مجموع 9 روز تعطیلات داشته باشند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا